Åmot kommune søker ny økonomisjef

Vi søker en faglig sterk person med kunnskap om hvordan kommunal økonomi er bygd opp.

Åmot kommune sin visjon er «Vilje til vekst». Visjonen peker både en ønsket retning og sier noe om hva vi skal legge til grunn i vårt arbeid og i vår holdning.

En av de mest sentrale forhold for å nå ønsket retning er god økonomistyring. I dette spiller en dyktig og dedikert økonomisjef en nøkkelrolle. Vi søker nå etter deg som ønsker å bidra til god styring og nødvendig utvikling i en offensiv og veldrevet kommune.

Du må kunne kommunisere godt med ulike både ledere, tillitsvalgte og politikere. Vi søker en person som er faglig sterk, har evne til å se helhet, har gode kommunikasjonsevner og med lederegenskaper som fremmer samspill og samarbeid. Du må også kunne ha selvstendig trygghet og høy integritet i det faglige.

- Vi har satt oss et mål om å utvikle landets mest profesjonell, digitale og effektive stab og støtte funksjon. Økonomi inngår her og økonomisjefen vil ha en sentral rolle i dette arbeidet, påpeker kommunedirektør Stein Halvorsen.

Stillingen er besatt.

Se alle ledige stillinger i Åmot kommune