Gratis gründertreff i Terningen Arena

Fra kl. 15.00 kan du bli med på håndballkamp.

Kommunene i Elverum og Sør-østerdalregionen ønsker sammen med Elverum Vekst, Klosser Innovasjon og Sør-Østerdal Næringshage å invitere deg til et gründertreff den 12. februar klokka 12.30 til 15.00.

Fra 15.00 kan du bli med på håndballkamp, Elverum Håndball Herrer møter Fjellhammar.

Vi ønsker både nye og mer etablerte gründere/etablerere velkommen. Flere har ønsket seg et nettverk der de kan møte andre som har startet for seg selv, og vi håper at denne dagen kan bli starten på et etablerernettverk der du kan møte andre som inspirer deg.

• Sted: Terningen Arena
  • Tid: 12. februar fra 12.30 - 15.00 (håndballkamp fra 15.00)

Arrangementet er gratis (også håndballkampen).

• Kl 12.30 - Åpning og velkommen ved Asbjørn Lunde, Elverum Vekst
  • Kl 12.35 - Hvordan skape suksesser og et helt nytt padelsenter ved Kalle Bjørkmann, Elverum Håndball
  • Kl 13.00 - Gründerinspirasjon fra andre som har lykkes
  • Kl 13.30 - Informasjon om Etablererkurs ved Klosser Innovasjon og Sør-Østerdal Næringshage