Gratis låtskriverhelg hos The Woods

Er du mellom 13-18 år kan du bli med og lære litt om alt i musikkbransjen 7. - 9. juli 2023.

The Woods - Studio 2 - Klikk for stort bildeThe Woods - Studio 2

Kurset er det første steget for deg som på en eller annen måte er interessert i musikk, men ikke helt vet hva du har lyst til å gjøre eller hva du vil bli.

Det spiller ingen rolle hva slags instrument du spiller - eller om du ikke spiller noe i det hele tatt.

Helgen er lagt opp til å gi en bred introduksjon til musikkbransjen og våre produsenter og låtskrivere ønsker velkommen til en helg som skal handle om alt fra låtskriving, melodier, tekst, musikkproduksjon, studioutstyr, sceneopptreden, til hva man bør tenke på om man vil jobbe i bransjen.

Regional ungdomssatsing i 2023

Kurset arrangeres av The Woods i samarbeid med Sør-Østerdal interkommunalt politisk råd (SØIPR), BUFDIR, Innlandet fylkeskommune og kommunene Engerdal, Stor-Elvdal, Åmot, Trysil, Elverum og Våler.

Kurset er gratis for deltakere fra UKM eller andre påmeldt via vertskommunene eller Innlandet Fylkeskommune.

Se fullt program og meld deg på