Oversikten viser hvilke fakturaer som er betalt og ikke betalt. Du kan ta ut kopi av disse fakturaene.
Du logger inn via ID-porten. Dette gjør at du har en sikker innlogging.
Innbyggerinnsyn (faktura)
Innlogging til Innbyggerinnsyn finner du også under menypunktet “Min side”.
Betalingsutsettelse
I Innbyggerinnsyn kan du søke om 30 dagers betalingsutsettelse.
Merk at det er satt begrensninger med hensyn til antall utsettelser i løpet av en 6 måneders periode, antall ubetalte fakturaer og utestående beløp per kunde. Om faktura er mottatt som avtalegiro eller e-faktura må den enkelte, i tillegg til å søke om betalingsutsettelse, selv endre forfallsdato i egen bank.
Dine opplysninger
Du får kun opp de fakturaene som står på ditt personnummer. Om du ikke finner fakturaene dine her kan det hende at fakturaen står i navnet til en annen, for eksempel ektefelle eller samboer.
Under «Min profil» kan du kontrollere egne opplysninger samt endre e-postadresse, telefonnummer og mobiltelefonnummer.