Ny kommunedirektør på plass

I lett snøfall utenfor rådhuset på Rena møter vi Stein Halvorsen (53), vår nye kommunedirektør i Åmot kommune.

Stein kommer fra stillingen som kommunedirektør i Åsnes kommune og har tidligere vært rådmann i Tolga. Fra 2000 til 2010 jobbet han i hjemkommunen Åmot og avsluttet som kultursjef i 2010.

Stein er 53 år, gift og bosatt på Rena med kone og barn.

- Jeg ser frem til å starte opp, og være med å utvikle kommunen videre sammen med mange dyktige kolleger. Jeg er opptatt av å se muligheter og tilrettelegge for et godt tjenestetilbud for våre innbyggere og alle besøkende.

Stein nevner blant annet Forsvaret, Høgskolen i Innlandet, hyttekommunen Åmot, Birken og uendelige friluftsmuligheter som viktige pådrivere for økt synlighet og verdiskapning i kommunen.

Vi ønsker velkommen hjem og masse lykke til.