Nye Rena Handelstandsforening?

Invitasjon til deg som driver handel og servering på Rena.

Handelsstandforening - Klikk for stort bildeNye Rena Handelssandforening?

Åmot kommune har mottatt flere henvendelser fra næringsdrivende på Rena, som ønsker å etablere Rena Handelsstandsforening igjen. Dette synes vi er svært positivt og vi vil hjelpe til for at dette skal skje!

Rena Handelsstandsforening har lange tradisjoner på Rena og har siden etableringen i 1962 vært en viktig drivkraft for store og små prosjekter og arrangementer i sentrum.

Vi mener at en kraftsamling blant handelsstanden i sentrum er hva Rena trenger nå.

En handelstandsforening vil ha en viktig rolle i arbeidet med koordinering av arrangementer, en viktig samarbeidspartner med kommunen rundt felles aktiviteter, samt andre oppgaver som kan bidra til et felles løft for handelsstanden.

Når og hvor?

Tirsdag 31. januar 2023 kl. 1900 på kulturhuset.

Vi håper at så mange som mulig har anledning til å stille på et første møte. Representanter fra Birken AS vil også gjerne treffe dere. Meld ifra på e-post til næringssjef Lars Sjøløkken eller telefon 48174917 innen mandag 30.01 kl. 12 om du kommer.

Kort agenda

• Ordfører Ole Erik Hørstad ønsker velkommen
  • Presentasjon av Handelssenteret Flisa v/Odd Erland Dalen fra Solør arrangement AS, som drifter SolørMart`n. Han vil fortelle litt om deres suksessfaktorer og erfaringer
  • Avvikling av Renadagene og stiftelse av Rena Handelsstandsforening (forutsettes at de formelle forholdene rundt dette er i orden)