Rena Handelsstandsforening melder seg inn

Visit Røros og Østerdalen er er felles destinasjonsselskap for kommunene Alvdal, Tynset, Tolga, Os, Åmot og Røros.

Rena Handelsstandsforening melder seg inn i Visit Røros og Østerdalen - Klikk for stort bildeIngebjørg Dybvig og Ole Erik Hørstad.

- Vi må sette Rena sentrum på kartet, forteller leder i Handelsstandsforeningen Ingebjørg Dybvig og viser til enstemmig vedtak i styret om innmelding i destinasjonsselskapet Visit Røros og Østerdalen.

Visit Røros og Østerdalen jobber med Østerdalen som turistdestinasjon, og tiltrekker seg mye oppmerksomhet fra inn- og utland.

Nylig var reiselivssjef Tove Martens på visningstur med mange internasjonale turoperatører. Siste stopp var på Rena, der de blant annet besøkte Granlund og Åmot kirke.

Mange er med, plass til flere

Ordfører Ole Erik Hørstad er superpositiv og kommer med en sterk oppfordring om å ta del i en større regional turistsatsning.

– Større fellesskap nytter på lang sikt, sier Ole Erik og ønsker at vi heier på hverandre, uavhengig av kommunegrenser.

Tilbud fra kommunen

Åmot kommune har et stående tilbud til alle reiselivsaktører i Åmot som ønsker å melde seg inn. Vi dekker medlemskontingenten for inneværende år.

For mange aktører gir tilbudet et særdeles gunstig medlemskap for 2024. Verdt å teste?

Se også turistinformasjon fra Åmot kommune.

Slik gjør du

1. Kontakt Visit Røros og Østerdalen på telefon +47 72 41 0000 eller e-post for informasjon og priser
  2. Ønsker du å bli medlem, får du tilsendt digital kontrakt
  3. Du må betale et andelsinnskudd pålydende kr. 2000,- (engangsinnbetaling)