Søk lærlingplass i Åmot kommune

Åmot kommune har trygge og gode lærlingplasser, med mulighet for internasjonalt opphold.

Våre lærlinger får variert og god opplæring, dyktige veiledere og kursing.

I år søker vi lærlinger innen helsearbeiderfaget og barne- og ungdomsarbeiderfaget

En barne- og ungdomsarbeider jobber med mange ulike pedagogiske tilbud for barn og ungdom. Barne- og ungdomsarbeideren jobber på alle arenaer der barn og unge oppholder seg.

En helsefagarbeider utfører praktisk pleie, omsorg og miljøarbeid for mennesker. Hvis du er glad i andre og ønsker å gjøre en stor forskjell i menneskers hverdag, har du muligheten gjennom et fagbrev i helsearbeiderfaget.

Du må ha bestått VG1 og VG2 i nevnte fag, være rettighetselev og beherske norsk skriftlig og muntlig godt.

Søk lærlingplass i Åmot kommune - Klikk for stort bildeJeanette Løvlien Solberg (23) er lærling i Åmot kommune og har for tiden praksis i hjemmetjenesten.

Reis Ut

Internasjonalt servicekontor for lærlinger er en del av Innlandet fylkeskommune, og gir lærlinger mulighet til internasjonal erfaring.

Lærlingene får mulighet til å tilegne seg språklig og kulturell kunnskap, samtidig som de får økt faglig kompetanse ved å praktisere faget sitt i et annet land og under andre forutsetninger.

Slik søker du

Besøk vår stillingsportal for fullstendig utlysning

Søknadsfrist er 1. mars 2023.