Løsningen gir deg oversikt over alle fakturaer som er sendt til deg fra Åmot kommune. Oversikten viser hvilke fakturaer som er betalt og ikke betalt. Du kan ta ut kopi av disse fakturaene.
Du logger inn via ID-porten. Dette gjør at du har en sikker innlogging.
Innbyggerinnsyn (faktura)
Betalingsutsettelse
I Innbyggerinnsyn kan du søke om 30 dagers betalingsutsettelse.
Merk at det er satt begrensninger med hensyn til antall utsettelser i løpet av en 6 måneders periode, antall ubetalte fakturaer og utestående beløp per kunde. Om faktura er mottatt som avtalegiro eller e-faktura må den enkelte, i tillegg til å søke om betalingsutsettelse, selv endre forfallsdato i egen bank.
Dine opplysninger
Du får kun opp de fakturaene som står på ditt personnummer. Om du ikke finner fakturaene dine her kan det hende at fakturaen står i navnet til en annen, for eksempel ektefelle eller samboer.
Under «Min profil» kan du kontrollere egne opplysninger samt endre e-postadresse, telefonnummer og mobiltelefonnummer.