Gratis høstferierafting i Trysil

Bli med på rafting i Trysil over to dager, torsdag 12. og fredag 13. oktober.

Rafting i Trysil - Klikk for stort bildeRafting i Trysil Trysil kommune

Ungdom i alderen 13-18 år fra Trysil, Engerdal, Åmot, Stor-Elvdal, Elverum og Våler kan få være med. Ungdommene får låne nødvendig utstyr. Det er plass til 50 ungdommer per dag.

Påmeldingsfrist 15. september.

Program

Ungdommene som får plass, møter opp hos Trysilguidene i Velkomstvegen 31 i Trysilfjellet.

Trysil kommune sørger for nødvendig transport i Trysil. De andre kommunene sørger for skyssen til og fra Trysil for sine deltakere.

Etter raftinga blir det pølsegrilling.

Påmelding

Ungdom i alderen 13-18 år som har lyst på en fresk og litt våt dag i høstferien, melder seg på mellom 21. august og 15. september. Vi tildeler plasser i uke 39.

Melder det seg flere enn 50 per dag, blir det loddtrekning om plassene.

Påmeldingsskjema

Påmeldingsfrist 15. september.

Arrangører

Høstferieraftinga er et ledd i den regionale ungdomssatsinga 2023 som Sør-Østerdal interkommunalt politisk råd inviterer til i samarbeid med kommunene Trysil, Engerdal, Åmot, Stor-Elvdal, Elverum og Våler og Innlandet fylkeskommune.